Garantie pagina h3>
[NAAM] Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en service. Als u niet tevreden bent met uw aankoop bij ons, neem dan contact via Klanten service a> Binnen 30 dagen na de ontvangst datum van uw aankoop zullen wij de producten volledige prijs vergoeden van het product in kwestie, met uitzondering van verzend-en verwerkingskosten terugstorten.
[NAAM] producten worden gemaakt op bestelling met de beste kwaliteit materialen mogelijk met behulp van onze state-of-the-art digitale afdrukapparatuur.
[NAAM] is trots op haar inzet voor klanttevredenheid. Echter, bepaalde omstandigheden buiten onze controle vallen. Houd er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor:
- spelling, interpunctie of grammaticale fouten gemaakt door de klant. li>
- Inferior kwaliteit of lage resolutie van ge-uploade foto's. li>
- Ontwerp fouten geïntroduceerd door de klant in het ontwerp proces voor het maken. li>
- Fouten in de door de gebruiker geselecteerde opties zoals product-type of grootte. li>
ul>
Gelieve zorgvuldig te bestuderen uw ontwerpen en vóór eventuele fouten aan het plaatsen van uw bestelling te corrigeren. In een poging om kosten laag te houden en doorgeven aanzienlijke besparingen door aan onze klanten, [NAAM] niet gemaakt bewijs documenten door haar klanten voorafgaand aan de verwerking.
div>
[NAAM] producten worden gemaakt op bestelling met de beste kwaliteit materialen mogelijk met behulp van onze state-of-the-art digitale afdrukapparatuur.
[NAAM] is trots op haar inzet voor klanttevredenheid. Echter, bepaalde omstandigheden buiten onze controle vallen. Houd er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor:
- spelling, interpunctie of grammaticale fouten gemaakt door de klant. li>
- Inferior kwaliteit of lage resolutie van ge-uploade foto's. li>
- Ontwerp fouten geïntroduceerd door de klant in het ontwerp proces voor het maken. li>
- Fouten in de door de gebruiker geselecteerde opties zoals product-type of grootte. li>
ul>
Gelieve zorgvuldig te bestuderen uw ontwerpen en vóór eventuele fouten aan het plaatsen van uw bestelling te corrigeren. In een poging om kosten laag te houden en doorgeven aanzienlijke besparingen door aan onze klanten, [NAAM] niet gemaakt bewijs documenten door haar klanten voorafgaand aan de verwerking. div>